ვის სჭირდება ონლაინ მაღაზია - Online და ტრადიციული ბიზნესის შედარება

08.06.2018

რაც დრო გადის საქართველოს ინტერნეტ სივრცეში უფრო და უფრო მატულობს ონლაინ მაღაზიების რიცხვი, ეს ტრენდი აღმავალია და უახლოს ათწლეულში არ შეიცვლება.

არის ორი ვარიანტი როდესაც დაინტერესებული ხართ მაღაზიის გახსნით

1. გაქვთ უკვე ბიზნესი და ყიდით საქონელს და გინდათ ონლაინიც დაამატოთ

2. ახლა იწყებთ ბიზნესს და თქვენი პირველივე ნაბიჯები გაყიდვებში ონლაინთან იქნება დაკავშირებული.

პირველ შემთხვევაში, თავიდანვე შეგიძლიათ გაითვალისწინოთ ინტერნეტით გაყიდვის ნიუანსები, კერძოდ, ინტერნეტით ის საქონელი უკეთესად იყიდება, რომელსაც ჩაცმა და მორგება არ სჭირდება, მაგალითად, ელექტრონიკა და მანქანების ნაწილების გაყიდვა ინტერნეტით უფრო მარტივია ვიდრე ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის.

მეორე შემთხვევაში, თქვენი ინტერნეტ მაღაზია თქვენი ბიზნესის დამატება უფროა. ამავე დროს თქვენ თუ გაქვთ საშუალო ზომის მაღაზია, გიწევთ იზრუნოთ:

მაღაზიის დიზიანზე

მაღაზიის განათებაზე(გაიხსენეთ ღამე ჩვენი აფთიაქები და მიხვდებით რაზე ვსაუბრობთ)

თამაშრომლების ტრეინინგი

თანამშრომლების კონტროლი

საწყობის კონტროლი

ვიტრინის კონტროლი

პროდუქტის აღწერაზე და განთავსებაზე

ფასების ცვლილების კონტროლზე

მომსახურეობის ხარისხის კონტროლზე

და ახლა წამოიდგინეთ, რომ ეს ყველა პრობლემა გადაჭრილია, ამას ყველაფერს თქვენ აკონტროლებთ, გარდა ამისა, ვისაც მაღაზია აქვს ან უწევს ფიქსირებული დროით მუშაობა, მაგალითად 10:00-19:00 ან მომსახურე პერსონალის დამატება.

ინტერნეტ მაღაზიის შემთხვევაში , თქვენ იღებთ შეკვეთებს 24/7 რეჟიმში, პროდუქცია მუდმივად გაქვთ ვიტრინაზე განთავსებული, გაცილებით ნაკლები რაოდენობის თანამშრომლებით შეგიძლიათ მოემსახუროთ გაცილებით მეტ მყიდველს და, რაც ყველაზე მთავარია, თქვენ არ იხდით ფართის ქირას.

თუ ტრადიციული ბიზნესის მფლობელები მოახერხებთ და ონლაინ გაყიდვებს განავითარებთ , ეს აუცილებლად აისახება თქვენს ტრადიციულ, არა ონლიან მაღაზიების გაყიდვებზეც. შეფარდება პროდუქციის მიხედვით სხვადასხვაა.

ტანსაცმლის ონლაინ მაღაზია ხელს უწყობს არაონლაინ მაღაზიის გაყიდვების ზრდას 10-20%-ით , ხოლო თუ თქვენ აგრესიული საფასო პოლიტიკით გამოირჩევით 50%-ზე მეტს, თუ კონკურენტები ინტერნეტში არ გმოირჩევიან აქტიურობით გაყიდვები ზრდა 100%-ს აღემატება

ელექტრონიკის მაღაზიებში, სადაც კონკურენცია დიდია ზრდა ასეთი შთამბეჭდავი არ არის, რადგან ინტერნეტ მაღაზია ყველა ელექტრონიკის გამყიდველს აქვს. იყო შემთხვევები რამდენიმე წლის წინ, როდესაც ინტერნეტის მაღაზიის გათიშვა იწვევდა გაყიდვების 20-30% ვარდნას საქართველოში. დღეს ვარდნა უფრო შთამბეჭდავი იქნება.

რაც შეეხება ადამიანების იმ ჯგუფს, რომლებსაც არ აქვთ ჩვეულებრივი მაღაზიები, მათთვის ინტერნეტ მაღაზიების გახსნა მენტალურად უფრო მარტივია და, როგორც წესი, მალევე აღწევენ შედეგს. ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი სარგებელი, რა თქმა უნდა, მათზეც ვრცელდება. თუმცა ეს ყოველივე აღიქმება როგორც ონლაინ ბიზნესისათვის დამახასიათებელ ჩვეულ და ტრადიციულ მოვლენად.

ჩვენ დეტალურად აღარ განვიხილავთ ბიზნესის დაწყებისათვის აუცილებელ ეტაპებს როგორებიცაა:მარკეტინგული კვლევა, პროდუქციის მოძიება, ინტერნეტ მაღაზიის გახსნა, ხარჯები...

მივიჩნიოთ, რომ ეს გაკეთებული გაქვთ, თუ ინტერნეტ მაღაზია მხოლოდ პროექტშია ფინანსური ნაწილის დათვლაში დაგეხმარებათ ჩვენი სტატიები საიტის ფუნქიონირება და მარკეტინგული უზრუნველყოფა. მათთვის, ვინც მზად არ არის ხარჯების გასაწევად და უნდა სცადოს თავი ონლაინ გაყიდვებში ჩვენ შეგვიძლია შემოგთავაზოთ ონლაინ ბიზნესის დაწყება უფასოდ, თუ როგორ ხდება ეს, რას მიიღებთ შედეგად გაეცანით სტატიას დაიწყე ონლაინ ბიზნესი უფასოდ liloshop.ge -თან ერთად

არის ერთი მაგრამ. ინტერნეტ მაღაზიას , რაოდენ დიდიც არ უნდა იყოს ის საქართველოში კარგი იქნება ეგრეთ წოდებული მაღაზია შოურუმი . ზოგიერთ მყიდველს უნდა, რომ მივიდეს ,დარწმუნდეს, რომ ეს მაღაზია ნამდვილად არსებობს. ამიტომ წინასწარ სცადეთ განვითარების გეგმაში რაიმე ფართის ქირაობის აუცილებლობაც ,ბიზნესის წარმოების 2 ან 3 წლის შემდეგ.

გისურვებთ წარმატებას!

ლევან ნადირაძე

LiloShop.ge-ს მარკეტინგის დირექტორი.