პროდუქციის დაბრუნება

პროდუქტების ჩამონათვალი, რომელთა. უპირობო უკან დაბრუნებაც შეუძლებელია:

  1. მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე თქვას უარი დისტანციურ ხელშეკრულებაზე ან/და სარეწის გარეთ დადებულ ხელშეკრულებაზე 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. ეს ვადა აითვლება:

    ა) ამომსახურების ხელშეკრულების შემთხვევაში − ხელშეკრულების დადებიდან;

    ბ) ნასყიდობის ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან;

    გ) მომხმარებლის მიერ საქონლის ნაწილ-ნაწილ შეკვეთის შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) ბოლო ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან;

    დ) საქონლის რეგულარულად (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) ნივთის მფლობელობაში პირველად მიღებიდან.

  2. ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში მომხმარებელი ვალდებულია:

    ა) „ლილოშოპ.ჯი“-ს ან მის მიერ განსაზღვრულ მესამე პირს დაუბრუნოს საქონელი ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ შეტყობინების გაგზავნის შემდეგ დაუყოვნებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს 7 კალენდრული დღისა;

    ბ) გასწიოს საქონლის დაბრუნებასთან დაკავშირებული ყველა ხარჯი.

  3. მომხმარებელი ვალდებულია სრულად დააბრუნოს ნივთი ყველა თანდართულ დოკუმენტთან ერთად.
  4. „ლილოშოპ.ჯი“ ვალდებულია ნივთის უკან დაბრუნების შეტყობინების მიღებიდან 14 კალენდრული დღის განმავლობაში უკან დააბრუნოს https://www.liloshop.ge მიერ გადახდილი თანხა. https://www.liloshop.ge უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ სანამ ნივთს არ დაიბრუნებს მომხმარებლისგან (ან მანამ სანამ არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს).
  5. თანხის ანაზღაურება ხორციელდება იმავე საშუალებით, რომლითაც განხორციელდა თავდაპირველი გადახდა.
  6. დისტანციურად დადებული ხელშეკრულებაზე უარის თქმისას მხარეები უბრუნდებიან პირვანდელ მდგომარეობას.
  7. მომხმარებელი ვალდებულია „ლილოშოპ.ჯი“-ს გაუგზავნოს ის შევსებული უკან დაბრუნების ფორმა, რომელიც განთავსებულია https://www.liloshop.ge/–ზე.


ხელშეკრულებაზე უპირობოდ უარის თქმის გამომრიცხველი გარემოებები

  1. მომხმარებელს არ აქვს უფლება უპირობოდ უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ:

    • „ლილოშოპ.ჯი“ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულად გასწია, მან მომსახურების გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო და მომხმარებელმა იცოდა, რომ მომსახურების სრულად მიღების შემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლებას;

    • ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია, რომ მიწოდებული საქონლის ან მომსახურების ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულ ცვლილებაზე, რომელსაც „ლილოშოპ.ჯი“ ვერ აკონტროლებს და რომელიც ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების განხორციელებისთვის ამ კანონით დადგენილ ვადაში წარმოიშვა;

    • მიწოდებული საქონელი ან მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არის დამზადებული ან აშკარად მის პირად საჭიროებებზეა მორგებული;

    • მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადა აქვს;

    • მას მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;

    • მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;

    • მიწოდებულ იქნა დალუქული აუდიო- ან ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა და მისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა

  2. პროდუქტების ჩამონათვალი, რომელთა. უპირობო უკან დაბრუნებაც შეუძლებელია:

    • ჰიგიენის საშუალებები;

    • პირის ღრუს ჰიგიენის საშუალებები;

    • თვალის ლინზები;

    • ბავშვის მოვლის საშუალებები;

    • კოსმეტიკური საშუალებები;

    • კბილის ჯაგრისი,თმის ჯაგრისი,თმის სახვევი,პარიკი, ნებისმიერი მეტრაჟით ნაყიდი საქონელი, ( მაგ: საოჯახო ტექსტილი, კაბელი, ლინოლიუმი, და სხვა მსგავსი საქონელი, რომელიც იყიდება მეტრაჟით);

    • თეთრეული (ტრუსი,წინდა,საცურაო კოსტიუმი...);

    • საყოფაცხოვრებო ქიმია;

კანონისმიერი გარანტია

  1. თუ საქონელი აღმოჩნდება ნაკლის მქონე, 2 წლის განმავლობაში ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან, მომხმარებელს შეულძია https://www.liloshop.ge/–ის მოსთხოვოს, ნივთის შეცვლა/შეკეთება, ფასის ნაკლის პროპორციულად შემცირება ან ხელშეკრულებიდან გასვლა.
  2. საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, https://www.liloshop.ge მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
  3. საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
  4. საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს „ლილოშოპ.ჯის“ მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
  5. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

    ა) ამ მუხლის მე-3 პუნქტის შესაბამისად საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

    ბ) https://www.liloshop.ge/ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;

    გ) https://www.liloshop.ge/მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.

  6. მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
  7. მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
  8. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი „ლილოშოპ.ჯის“  ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
  9. გარანტიის პირობები მხოლოდ იმ მომხმარებლებზე ვრცელდება, რომლებიც https://www.liloshop.ge  წარმოადგენენ ნივთის შესყიდვის დამადასტურებელ დოკუმენტს.
  10. თუ ნივთი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს შეუძლია მიმართოს  https://www.liloshop.ge –ის ამ დოკუმენტის დასაწყისში მითითებულ ნომერზე.
  11. პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია ამანათის მიღებიდან 14 კალენდრული დღის განმავლობაში.
  12. დასაბუთებული პრეტენზიის შემთხვევაში, მომხმარებელი ვალდებულია 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში გაუგზავნოს „ლილოშოპ.ჯის“ შეძენილი ნივთი დოკუმენტის დასაწყისში მითითებულ მისამართზე.

კანონისმიერი გარანტიის მოქმედების გამომრიცხველი გარემოებები, რომლებზეც არ ვრცელდება იგი

  1. კანონისმიერი გარანტია არ მოქმედებს:
  2. თუ გასულია საგარანტიო 2 წლიანი ვადა;
  3. ნაკლი გამოწვეულია მექანიკური ხარვეზითა და დაზიანებით;
  4. არასწორი შენახვით გამოწვეულ დაზიანებაზე;
  5. ნივთის ნაკლოვანება უკავშირდება მის ბუნებრივ ცვეთას.