კითხვები FAQ
კონტაქტი
შპს "ლილო პროდაქტ სერვისი"
მისამართი: ქ.თბილისი, კახეთის გზატკეცილი 112 ("ლილო მოლის" მიმდებარე ტერიტორია)
ტელეფონი: +995 322 02 20 02
ელ.ფოსტა: info@liloshop.ge
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00
გაყიდვებთან დაკავშირებული შეკითხვებისთვის მოგვწერეთ: sales@liloshop.ge
ტექნიკური ხარვეზის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: support@liloshop.ge
როგორ მივაგნოთ Liloshop-ს ?
კომპანია "ლილო პროდაქტ სერვისი" მდებარეობს “ლილო მოლის” ტერიტორიაზე და მყიდველს შესაძლებლობა აქვს ისარგებლოს სამარშრუტო ტაქსებითა და ავტობუსით შემდეგი მისამართებიდან:
მეტრო ვარკეთილი - სამარშრუტო ტაქსი №165
მეტრო ისანი - სამარშრუტო ტაქსი №175
მეტრო სამგორი(ზედა) - სამარშრუტო ტაქსი №194
მეტრო 300 არაგველი - სამარშრუტო ტაქსი №178
მეტრო ავლაბარი - სამარშრუტო ტაქსი №159
მეტრო სადგურის მოედანი - სამარშრუტო ტაქსი №152
მეტრო გლდანი - სამარშრუტო ტაქსი №158
თბილავიამშენი - სამარშრუტო ტაქსი №168
ლილოს დასახლება - სამარშრუტო ტაქსი №185
ქეთევან დედოფლის გამზირი #67 - ავტობუსი #41
სამარშრუტო ტაქსი რუსთავიდან (გადის მადაგონის მიმდებარე ტერიტორიიდან)
როგორ დავრეგისტრირდე საიტზე ?
რეგისტრაციისთვის საჭიროა მთავარ გვერდზე აირჩიოთ “ჩემი ანგარიში” , რეგისტრაცია, მონიშნოთ კერძო პირი ან იურიდიული პირი. შემდეგ კი შეავსოთ მოცემული ველები.
- ელ.ფოსტა - მოცემულ ველში უნდა ჩაწეროთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი, რომელსაც შემდგომში გამოიყენებთ საიტზე ავტორიზაციისათვის.
- პაროლი- აღნიშნულ ველში ჩაწერეთ თქვენთვის სასურველი ტექსტი ან ციფრები.
- გაიმეორეთ პაროლი — ველში შეიყვანეთ ზუსტად იგივე ტექსტი რაც ‘პაროლი’-ს ველში.
როგორ განვახორციელო შეკვეთა Liloshop ზე ?
საიტზე ავტორიზაციის/რეგისტრაციის გავლის შემდეგ თქვენ გეძლევათ წვდომა პირად ოთახში, სადაც კალათაში მოათავსებთ თქვენთვის სასურველ პროდუქტს, უთითებთ მიტანის ადგილს, სახელს, გვარს და ტელეფონის ნომერს. ამის შემდეგ შეარჩევთ სასურველ საკურიერო კომპანიას, გადაიხდით ბარათის მეშვეობით და თქვენი შეკვეთა ავტომატურად განთავსდება.
ჩემი შეკვეთა გამოგზავნილია მაგრამ ჯერ არ მიმიღია , რატომ ?
თუ შეკვეთის განთავსებიდან მოტანის ვადა არ ამოწურულა, მაშინ გთხოვთ დაელოდოთ კურიერს, წინააღმდეგ შემთხვევაში დაუკავშირდით გაყიდვების განყოფილებას მითითებულ ელ. ფოსტაზე: sales@liloshop.ge ან საკონტაქტო ნომერზე: +995 322 02 20 02
როდის მივიღებ ჩემს შეკვეთას ?
თბილისში მიწოდება ხდება 2-3 სამუშაო დღეში, ხოლო რეგიონში პროდუქტის მიწოდების დრო შეადგენს 3-5 სამუშაო დღეს.
დასვენების დღე: კვირა
შეკვეთიდან ყველა პროდუქტი არ მოვიდა , რატომ ?
თუ თქვენს შეკვეთას დააკლდა რომელიმე პროდუქტი, გთხოვთ დაუკავშირდეთ საიტის ადმინისტრაციას მითითებულ მეილზე: info@liloshop.ge ან დაგვირეკეთ ნომერზე: +99532 202 2002.
რატომ არ მომივიდა შეკვეთის დასტური მეილზე ?
- შეამოწმეთ თქვენს ელ.ფოსტაზე SPAM შეტყობინებები.
- შეამოწმეთ ნამდვილად დაასრულეთ თუ არა შეკვეთის პროცესი.
- შესაძლებელია იყოს ტექნიკური შეფერხება. ამ პრობლემის არსებობის შემთხვევაში დაუკავშირდით საიტის ადმინისტრაციას.
რომელ ქვეყნებში შეგიძლიათ გამოგზავნა ?
ამ ეტაპზე მიტანა შესაძლებელია მხოლოდ საქართველოს მასშტაბით.
უახლოეს მომავალში დაემატება მიტანის სერვისი შემდეგ ქვეყნებში: აზერბაიჯანი, უკრაინა, სომხეთი და რუსეთი.
შემიძლია ავირჩიო მიტანის დრო ?
მიტანამდე თქვენ დაგიკავშირდებათ კურიერი,რომელსაც შეგიძლიათ შეუთანხმდეთ მიტანის დროზე.
მივიღე ამანათი , რომელიც არ შემიკვეთავს , როგორ მოვიქცე ?
აუცილებლად დაუკავშირდით საიტის ადმინისტრაციას, დეტალურად მოგვახსენეთ თქვენი პრობლემის შესახებ. ჩვენ უახლოეს მომავალში ვეცდებით ხარვეზის გამოსწორებას.
შემიძლია დავინახო გზავნილის მიტანის პროცესი ?
დიახ, თქვენ გექნებათ საშუალება,თვალ-ყური ადევნოთ შეკვეთის გამოგზავნის პროცესს.
მინდა შევუკვეთო პროდუქცია სასაჩუქრე შეფუთვით , შესაძლებელია ?
ამჟამად მსგავსი სერვისი არ გვაქვს, თუმცა უახლოეს მომავალში აუცილებლად დავამატებთ.
ნივთის მიტანა უფასოა ?
შეკვეთის მიტანა ფასიანია და განისაზღვრება პროდუქტის მახასიათებლებისა და საცხოვრებელი ადგილის მიხედვით. ნივთის მიწოდება თბილისის მასშტაბით უფასოა 50 ლარზე მეტი შენაძენის შემთხვევაში.
შესაძლებელია შეკვეთის ცვლილება , რომელიც უკვე განვათავსე ?
შესაძლებელია, ამისათვის საჭიროა დაუკავშირდეთ საიტის ადმინისტრატორს.
ზომით დიდ პროდუქტებსაც მომიტანთ ?
დიახ, მოგიტანთ. პროდუქტის ზომა- წონა განსაზღვრავს მიტანის სერვისის ღირებულებას.
საქართველოს მთლიან ტერიტორიაზე გაქვთ მიტანის სერვისი ?
დიახ, მიტანის სერვისი ხორციელდება მთელი საქართველოს მასშტაბით.
გადახდა და მისი ფორმები
როგორ გადავიხადო ?
გადახდა შესაძლებელია როგორც ნაღდი ანგარიშსწორებით ადგილზე კურიერთან (ამისთვის უნდა აირჩიოთ საკურიერო კომპანია ONWAY), ასევე უნაღდო ანგარიშსწორებით Visa/Mastercard-ის ბარათების საშუალებით და საბანკო გადარიცხვით. თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკისა და ვი თი ბი ბანკის განვადებით.
თუ შეიძლება შეკვეთის განთავსების შემდეგ გადახდა ?
შეკვეთა შესაძლებელია მხოლოდ 100%-იანი წინასწარი გადახდის შემთხვევაში ან განვადების საშუალებით კონკრეტული ტიპის პროდუქციაზე.
სად შემიძლია ინვოისის ნახვა ?
ინვოისის ნახვა შეგიძლიათ პირად პროფილში,სადაც არის გრაფა სახელით „ჩემი შეკვეთები“. შესვლისას გაიხსნება თქვენ მიერ არჩეული პროდუქტების ჩამონათვალი, გვერდის ბოლოში კი დააჭირეთ „იხილეთ ინვოისი“-ს გრაფას.
შემიძლია შეკვეთის შეცვლა ?
ცვლილების განხორციელებისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე +99532 202 2002 ან მოგვწერეთ ელ.ფოსტაზე: info@liloshop.ge
როგორ მოვიქცე თუ არასწორად გადავიხადე შეკვეთის თანხა?
დაუყოვნებლივ უნდა დაუკავშირდეთ ადმინისტრაციას, 2-3 დღის განმავლობაში თქვენი მოთხოვნა განიხილება და ზედმეტი თანხა დაგიბრუნდებათ თქვენს საბანკო ანგარიშზე (5 სამუშაო დღის განმავლობაში)
დაბრუნება - გადაცვლა
შემიძლია თუ არა მიღებული პროდუქტის უკან დაბრუნება ?
პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია ამანათის მიღებიდან 48 სთ-ის განმავლობაში შემდეგ შემთხვევებში:
პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს;
პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი;
პროდუქტის მახასიათებლები არ ემთხვევა, განსხვავდება ვებ-გვერდზე აღწერილი მახასიათებლებისგან;
შეცდომით მოგივიდათ სხვა პროდუქტი.
სხვა მიზეზების შემთხვევაში შეკვეთა არ ექვემდებარება დაბრუნებას.
როგორ დავაბრუნო პროდუქტი ?
1.შეკვეთის დაბრუნება ვებგვერდის საშუალებით
- შეძენილი პროდუქტი შეფუთეთ საწყის შეფუთვაში და მოათავსეთ გამოგზავნილ ყუთში.
დასაბრუნებელი/შესაცვლელი პროდუქტი გამოაგზავნეთ ან პირადად მოგვაწოდეთ შემდეგ მისამართზე: შპს "ლილო პროდაქტ სერვისი", თბილისი, კახეთის გზატკეცილი #112, 0151.
- ვებგვერდიდან ამობეჭდეთ ნივთის უკან დასაბრუნებელი ფორმა.
- დააჭირეთ ბმულს ”ჩემი ანგარიში”, შემდეგ აირჩიეთ “შეკვეთები”.
- მოიძიეთ უკან დასაბრუნებელი შეკვეთის შესაბამისი ორდერი,შეავსეთ პროდუქტის უკან დაბრუნების ფორმა “მოთხოვნა შეცვლაზე ან დაბრუნებაზე”, სადაც უნდა მიუთითოთ პროდუქტის უკან დაბრუნების მიზეზი.
- დააჭირეთ ბმულს “დაბრუნება”.
- შევსებული უკან დასაბრუნებელი ფორმა დააკარით ყუთს ისე, რომ შესაძლებელი იყოს შევსებული ფორმის წაკითხვა.
მაშინვე, როცა უკან დაბრუნებული პროდუქტი მოვა ჩვენს მისამართამდე, ამის შესახებ აუცილებლად შეგატყობინებთ ელექტრონული ფოსტით.
შემიძლია გავაუქმო უკან დაბრუნების პროცესი?
თუ თქვენ შეიცვალეთ აზრი პროდუქტის უკან დაბრუნებაზე გთხოვთ, დაგვიკავშირდით: +995 322 02 20 02 sales@liloshop.ge
რამდენ ხანში დამიბრუნდება თანხა ?
თუ თქვენს მიერ დაბრუნებული შეკვეთა შეესაბამება ჩვენს ჩამონათვალში მოცემულ მიზეზებს, თანხა დაგიბრუნდებათ განაცხადის დაკმაყოფილებიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში იმავე საბანკო ანგარიშზე (ბარათზე), რომლითაც განახორციელეთ გადახდა.5 სამუშაო დღის განმავლობაში.
რომელ პროდუქციას აქვს გარანტია ?
ყველა იმ პროდუქტს, რომელსაც მახასიათებლებში მითითებული აქვთ გარანტია.
რამდენი ხანი აქვს პროდუქციას გარანტია ?
გარანტიის ხანგრძლივობა დამოკიდებულია პროდუქტის სპეციფიკაზე.
როგორ მოვიქცე იმ შემთხვევაში თუკი პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს ?
იმ შემთხვევაში,თუ თქვენ მიერ შეკვეთილი პროდუქტი ან მისი შეფუთვა დაზიანდა მიტანის (ტრანპორტირების) დროს,ნივთი არ ჩაიბაროთ კურიერისგან და დაუყოვნებლივ მიმართეთ საიტის ადმინისტრაციას.
პროდუქტების ჩამონათვალი რომელთა უკან დაბრუნებაც შეუძლებელია
1. პირადი ჰიგიენის საშუალებები
2. მკურნალობისა და პროფილაქტიკის საგნები სახლის პირობებში (მაგ: თერმომეტრი)
3. სამედიცინო აპარატურა, ინსტრუმენტები
4. პირის ღრუს ჰიგიენის საშუალებები
5. თვალის ლინზები
6. ბავშვის მოვლის საშუალებები
7. კოსმეტიკური საშუალებები
8. კბილის ჯაგრისი, თმის ჯაგრისი ,თმის სახვევი, "პარიკი"
9. ნებისმიერი მეტრაჟით ნაყიდი საქონელი,
( მაგ: საოჯახო ტექსტილი, კაბელი, ლინოლიუმი, და სხვა
მსგავსი საქონელი, რომელიც იყიდება მეტრაჟით)
10. თეთრეული(ტრუსი,წინდა,საცურაო კოსტიუმი...)
11. საყოფაცხოვრებო ქიმია
12. ავეჯი
შემიძლია თუ არა პროდუქტის განვადებით შეძენა ?
თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ ვი თი ბი ბანკის განვადებით.
პროდუქტის შეძენისას აირჩიეთ სასურველი ბანკის განვადება, შეავსეთ ონლაინ განვადების ფორმა და დაელოდეთ ბანკის გადაწყვეტილებას.
დადებითი პასუხის შემთხვევაში ხელშეკრულების გაფორმება ხდება შერჩეული ბანკის ფილიალში.