0 Your კალათა

1. როგორ გადავიხადო ?

პროდუქტის შეძენა შესაძლებელია Visa/Mastercard-ის ბარათების საშუალებით, განვადებით და საბანკო გადარიცხვით. თქვენ ასევე შეგიძლიათ გადაიხადოთ ადგილზე ნაღდი ანგარიშსწორებით კურიერთან. ასეთ შემთხვევაში უნდა აირჩიოთ საკურიერო კომპანია ONWAY.

განვადების შემთხვევაში გადახდა მოქმედებს მხოლოდ საქართველოს მოქალაქეებზე და რეზიდენტ ფიზიკურ პირებზე.


 

განვადების პირობები

 

2. სად შემიძლია ინვოისის ნახვა ?

 

ინვოისის ნახვა შეგიძლიათ თქვენს პროფილში (დააჭირეთ "ჩემი პროფილი"), სადაც მოცემულია გრაფა „შეკვეთები“. შეკვეთებში შესვლისას გაიხსნება თქვენი შეკვეთების ჩამონათვალი. ნახეთ თქვენს მიერ მოთხოვნილი ინვოისი შეკვეთების ჩამონათვალში.

 

3. შემიძლია შეკვეთის შეცვლა ?

 

ცვლილებების შეტანის შემთხვევაში შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 322 02 20 02 ან მოგვწერეთ ელ.ფოსტაზე: sales@liloshop.ge

4. როგორ მოვიქცე თუ არასწორად გადავიხადე შეკვეტის თანხა ?

დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 322 02 20 02 ან მოგვწერეთ ელ.ფოსტაზე: sales@liloshop.ge. 2-3 დღის განმავლობაში თქვენი მოთხოვნა განიხილება და ზედმეტი თანხა დაგიბრუნდებათ თქვენს საბანკო ანგარიშზე (5 სამუშაო დღის განმავლობაში).