0 Your კალათა


 

 

დაბრუნება - გადაცვლა

შემიძლია თუ არა მიღებული პროდუქტის უკან დაბრუნება ?

პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია ამანათის მიღებიდან 48 სთ-ის განმავლობაში შემდეგ შემთხვევებში:

 

  • პროდუქტი დაზიანებული ტრანსპორტირების დროს;
  • პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი;
  • პროდუქტის მახასიათებელები არ ემთხვევა, განსხვავდება ვებ-გვერდზე აღწერილი მახასიათებლებისგან;
  • შეცდომით მოგივიდათ სხვა პროდუქტი.

სხვა მიზეზების შემთხვევაში შეკვეთა არ ექვემდებარება დაბრუნებას.

როგორ დავაბრუნო პროდუქტი?

 

1.შეკვეთის დაბრუნება ვებგვერდის საშუალებით

- შეძენილი პროდუქტი შეფუთეთ საწყის შეფუთვაში და მოათავსეთ გამოგზავნილ ყუთში.

დასაბრუნებელი/შესაცვლელი პროდუქტი გამოაგზავნეთ ან პირადად მოგვაწოდეთ შემდეგ მისამართზე: შპს "ლილო პროდაქტ სერვისი", თბილისი, კახეთის გზატკეცილი #112, 0151.

- ვებგვერდიდან ამობეჭდეთ ნივთის უკან დასაბრუნებელი ფორმა.

- დააჭირეთ ბმულს ”ჩემი ანგარიში”, შემდეგ აირჩიეთ “შეკვეთები”.

- მოიძიეთ უკან დასაბრუნებელი შეკვეთის შესაბამისი ორდერი,შეავსეთ პროდუქტის უკან დაბრუნების ფორმა “მოთხოვნა შეცვლაზე ან დაბრუნებაზე”, სადაც უნდა მიუთითოთ პროდუქტის უკან დაბრუნების მიზეზი.

- დააჭირეთ ბმულს “დაბრუნება”.

- შევსებული უკან დასაბრუნებელი ფორმა დააკარით ყუთს ისე, რომ შესაძლებელი იყოს შევსებული ფორმის წაკითხვა.

მაშინვე, როცა უკან დაბრუნებული პროდუქტი მოვა ჩვენს მისამართამდე, ამის შესახებ აუცილებლად შეგატყობინებთ ელექტრონული ფოსტით.

შემიძლია გავაუქმო უკან დაბრუნების პროცესი?

თუ თქვენ შეიცვალეთ აზრი პროდუქტის უკან დაბრუნებაზე გთხოვთ, დაგვიკავშირდით: +995 322 02 20 02 sales@liloshop.ge

 

 

რამდენ ხანში დამიბრუნდება თანხა ?

თუ თქვენს მიერ დაბრუნებული შეკვეთა შეესაბამება ჩვენს ჩამონათვალში მოცემულ მიზეზებს, თანხა დაგიბრუნდებათ განაცხადის დაკმაყოფილებიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში იმავე საბანკო ანგარიშზე (ბარათზე), რომლითაც განახორციელეთ გადახდა.

 

გარანტია

რომელ პროდუქციას აქვს გარანტია ?

ყველა იმ პროდუქტს, რომელსაც მახასიათებლებში მითითებული აქვთ გარანტია.

 

რამდენი ხანი აქვს პროდუქციას გარანტია ?

გარანტიის ხანგრძლივობა დამოკიდებულია პროდუქტის სპეციფიკაზე.

როგორ მოვიქცე იმ შემთხვევაში თუკი პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს?

იმ შემთხვევაში,თუ თქვენ მიერ შეკვეთილი პროდუქტი ან მისი შეფუთვა დაზიანდა მიტანის (ტრანპორტირების) დროს,ნივთი არ ჩაიბაროთ კურიერისგან და დაუყოვნებლივ მიმართეთ საიტის ადმინისტრაციას.

 

პროდუქტების ჩამონათვალი,რომელთა უკან დაბრუნებაც შეუძლებელია:

 

1. პირადი ჰიგიენის საშუალებები

2. მკურნალობისა და პროფილაქტიკის საგნები სახლის პირობებში (მაგ: თერმომეტრი)

3. სამედიცინო აპარატურა,ინსტრუმენტები

4. პირის ღრუს ჰიგიენის საშუალებები

5. თვალის ლინზები

6. ბავშვის მოვლის საშუალებები

7. კოსმეტიკური საშუალებები

8. კბილის ჯაგრისი,თმის ჯაგრისი,თმის სახვევი,პარიკი

9. ნებისმიერი მეტრაჟით ნაყიდი საქონელი,

( მაგ: საოჯახო ტექსტილი, კაბელი, ლინოლიუმი, და სხვა

მსგავსი საქონელი, რომელიც იყიდება მეტრაჟით)

10. თეთრეული(ტრუსი,წინდა,საცურაო კოსტიუმი...)

11. საყოფაცხოვრებო ქიმია

12. ავეჯი